Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Martin Crum is toch possitief over de trading update.
JET moet terug naar groei. Groei * lagere rente zorgt voor een vermenigvuldiging op de waardering. De vraag is echter hoe groei (= investeringen) niet ten koste te laten gaan van ebitda en positieve kasstroom. Dat vraagt om investeringen die effectief zijn voor groei van #orders en efficiëntere operatie. Maar goed, dit is iets dat men bij JET heus wel weet.
Opnieuw een teleurstellende dag voor de meeste forumleden alhier immers de dagen voor de update nog volop hoop dat de cijfers (buitengewoon)goed zouden zijn. Telkens en telkens weer verschrompelt deze hoop naar mate de beursdag voortduurt. Wat is er toch aan de hand met dit forum dat in het algemeen vrijwel altijd mis schiet ? Dat de analisten geen kijk hebben op de koers van JET is al bewezen maar het forum in het algemeen laat hetzelfde beeld zien. Nee de cijfers zijn helemaal niet uitstekend meegenomen dat Jitse als 23 jaar aan het ploeteren is en het bedrijf vanaf 2016 (ipo) nog geen kwartaal werkelijke winst heeft gedraaid.
Keep-it-simple schreef op 17 januari 2024 14:39 :
Opnieuw een teleurstellende dag voor de meeste forumleden alhier immers de dagen voor de update nog volop hoop dat de cijfers (buitengewoon)goed zouden zijn.
Telkens en telkens weer verschrompelt deze hoop naar mate de beursdag voortduurt.
Wat is er toch aan de hand met dit forum dat in het algemeen vrijwel altijd mis schiet ?
Dat de analisten geen kijk hebben op de koers van JET is al bewezen maar het forum in het algemeen laat hetzelfde beeld zien.
Dat krijg je met bagholders.
Het feit blijft nog lang geen winst, onzekerheid order instroom en hoogte daarvan zeker gezien de huidige economie en oorlogen. Balans is ook slecht. Vooral goodwill die zal worden afgeschreven Analisten in het algemeen veranderen prognoses heel makkelijk. Zie besi die belachelijk hoog staat en wel reageert op een analist. Momenteel kapitaalwaarde 14 keer de omzet 2023!!! JET heeft teveel onzekerheid richting de toekomst en shorters.
Keep-it-simple schreef op 17 januari 2024 14:39 :
Opnieuw een teleurstellende dag voor de meeste forumleden alhier immers de dagen voor de update nog volop hoop dat de cijfers (buitengewoon)goed zouden zijn.
Telkens en telkens weer verschrompelt deze hoop naar mate de beursdag voortduurt.
Wat is er toch aan de hand met dit forum dat in het algemeen vrijwel altijd mis schiet ?
Dat de analisten geen kijk hebben op de koers van JET is al bewezen maar het forum in het algemeen laat hetzelfde beeld zien.
Nee de cijfers zijn helemaal niet uitstekend meegenomen dat Jitse als 23 jaar aan het ploeteren is en het bedrijf vanaf 2016 (ipo) nog geen kwartaal werkelijke winst heeft gedraaid.
Een teleurstellende dag voor zij die dachten dat de koers vandaag met meerdere euro's ging stijgen ("het kan snel gaan") en ook elke dag verwachten dat er "nieuws" gaat komen.
De daling is breed gedragen, dit heeft niet alleen iets met JET te maken. Zelfs een Fastned dat gister nog met mooie cijfers kwam, gaat vandaag 4- procent naar beneden. Kortom het algemene sentiment speelt ook een rol en ja dat geldt dus ook voor JET.
Steef89 schreef op 17 januari 2024 14:49 :
[...]
Dat krijg je met bagholders.
Cynisch ???
Piet P schreef op 17 januari 2024 14:57 :
[...]
Cynisch ???
Ja en nee.
Steef89 schreef op 17 januari 2024 14:49 :
[...]
Dat krijg je met bagholders.
Jij en een aantal anderen waren vroeger altijd zo positief over JET en waren altijd best fel op kritische commentaren. Ben je van inzicht veranderd? Hoe zie je de toekomst van dit aandeel nu?
marktwaarde schreef op 17 januari 2024 12:27 :
Begrijp oprecht niet waarom mensen zoveel geld (en vooral tijd) steken in JET.
Een bruto winst van 300 miljoen op een omzet van 5 a 6 miljard is echt laag. Reken maar minimaal op 700 a 800 miljoen adjusted EBIDTA om tot een netto winst te komen.
Nu kasstroom neutraal zeggen ze, maar dat is before changes in working capital en dan moeten er geen grote CAPEX uitgaven plaatsvinden komende tijd.
Ik vind het allemaal wel heel mager. Je kan niet krimpen en geen winst maken. Het is. 1 van de 2, anders ben je logischerwijs de sjaak.
Ben het volledig met BNP eens dat deze hele sector veel te hoog gewaardeerd staat voor de potentie die er in zit.
Wat maakt dat er een euro 400/500 miljoen verschil zal zitten tussen AEBITDA en EBITDA? Met alle afschrijvingen die JET al gedaan heeft en het feit dat het geen kapitaal intensieve investeringen hoeven te doen ( is mijn mening ) zullende afschrijvingen in de toekomst ook niet hoog zijn Met veel cash op de bank en CF positief zullen de rentebaten structureel zijn. Tax, ja in NE/UKI maar compensabel verliezen in USA wat of voor GH of koper grote waarde heeft Dus hoe groot zal vanaf 2024 het verschil zijn tussen CF uit operation, AEBITDA en EBITDA. Ik vermoed dat dat minder groot is dan wat iedereen denkt. Dus pos CF zal ook meer richting pos winst tenderen
Leon57 schreef op 17 januari 2024 15:01 :
[...]
Wat maakt dat er een euro 400/500 miljoen verschil zal zitten tussen AEBITDA en EBITDA?
Met alle afschrijvingen die JET al gedaan heeft en het feit dat het geen kapitaal intensieve investeringen hoeven te doen ( is mijn mening/0 zullende afschrijvingen in de toekomst ook niet hoog zijn
Met veel cash op de bank en CF positief zullen de rentebaten structureel zijn.
Tax, ja in NE/UKI maar compensabel verliezen in USA wat of voor GH of koper grote waarde heeft
Dus hoe groot zal vanaf 2024 het verschil zijn tussen CF uit operation, AEBITDA enn EBITDA. Ik vermoed dat dat minder groot is dan wat iedereen denkt. Dus pos CF zal ook meer richting pos winst tenderen
Bedoel het verschil tussen adjusted EBITDA met netto winst. Ik heb dat een keer nagerekend obv het jaarrapport 2022. afschrijvingen, financiële baten en lasten + other gains and losses is minimaal 400 miljoen. fx kan er ook nog een flinke hap uit nemen.
Goed bezig schreef op 17 januari 2024 14:01 :
[...]
Dan kun je lang wachten..
Succes elders.
wat wort er bedoeld dat het aandeel naarc15 gaat of de 10
marktwaarde schreef op 17 januari 2024 14:59 :
[...]
Jij en een aantal anderen waren vroeger altijd zo positief over JET en waren altijd best fel op kritische commentaren. Ben je van inzicht veranderd?
Hoe zie je de toekomst van dit aandeel nu?
Afscheid van GrubHub. Dan zwarte cijfers schrijven. dat zal nog wel 1 of 2 jaar duren, maar dan pas zie ik de koers weer richting de 20 euro en hoger gaan. Vooralsnog blijft het volatiel en een prooi voor shorters en daghandelaren. Degene die long zitten ondergaan hetzelfde lot als bij Pharming....... Wachten op een PB, of overname geruchten. Voor 2024 zijn de tech en chippers een beter alternatief.
Gotcha70 schreef op 17 januari 2024 14:38 :
Martin Crum is toch possitief over de trading update.
Ja hoor, daarom staan we nu ook 2,5% rood. Al die analisten zijn waarzeggers die voor hun werkgeven een riedeltje moeten opzeggen
Amerikaanse dochter blijft bron van zorgen bij maaltijdbezorger Just Eat + Leeslijst NIEUWS Maaltijdbezorging Al dik anderhalf jaar zoekt Just Eat Takeaway een koper voor het Amerikaanse Grubhub. Die zoektocht wordt er niet makkelijker op: Grubhub verliest rap klandizie. Auteurs Joost Pijpker Gepubliceerd op 17 januari 2024 om 14:30 Leestijd 3 minuten Luisteren Open 'luister naar artikel' Leeslijst Het hoofdkantoor van JET in Amsterdam. Foto Nick den Engelsman Zocht maaltijdbezorger Just Eat Takeaway.com (JET) een paar jaar geleden nog haastig naar een manier om toe te treden tot de Amerikaanse markt, inmiddels worstelt het bedrijf met een heel andere vraag: hoe komt het er weer weg? Al meer dan anderhalf jaar zoekt het Nederlandse moederbedrijf van Thuisbezorgd.nl een koper voor Grubhub, het merk waarmee JET in de Verenigde Staten actief is. Die zoektocht is afgelopen jaar niet gemakkelijker geworden. Niet alleen zijn kandidaat-kopers voorzichtiger geworden in hun uitgaven, ook Grubhub werd minder aantrekkelijk. Het bedrijf verliest in rap tempo klandizie, bleek woensdag. Amerikaanse consumenten plaatsten vorig jaar 281 miljoen keer een bestelling op het platform. Dat lijkt veel, maar het betekent een daling van 13 procent op jaarbasis. Misschien nog wel problematischer: ook de waarde van die bestellingen daalde, met 14 procent naar omgerekend net geen 10 miljard euro. JET verdient zijn geld met commissies, een percentage van het bedrag op de bon. Hoe hoog de omzet was, en hoeveel winst is gemaakt, meldt het pas in de jaarcijfers, eind februari. Het ooit met zoveel trots binnengehaalde Grubhub valt daarmee flink uit de toon, vergeleken met JET’s activiteiten in veel andere regio’s. In het Verenigd Koninkrijk en West-Europa, de twee andere grote divisies, was afgelopen jaar ook sprake van een dip in bestellingen, maar die krimp is nagenoeg voorbij. Het bestelde bedrag is sinds de tweede helft van 2023 weer groeiende. Voor topman Jitse Groen reden tot optimisme, zei hij in een telefonische toelichting woensdag. Na een paar moeilijke kwartalen „kun je concluderen dat het bedrijf weer begint te groeien”. Studentenkamer in Enschede Het Amerikaanse Grubhub is nog maar een paar jaar onderdeel van JET, een bedrijf dat in 1999 ontstond op een studentenkamer in Enschede en met name sinds 2014 door overnames in rap tempo uitgroeide tot een bezorggigant. De fusie met het Britse Just Eat, afgerond in het voorjaar van 2020, maakte van het bedrijf de op een na grootste maaltijdbezorger van de wereld, na het Chinese Meituan. Alleen: op de belangrijkste en meest aantrekkelijke bezorgmarkt van de wereld, de VS, was het concern niet aanwezig. Dus toen zich in de zomer van 2020 de kans voordeed, sloeg topman Groen snel toe. Terwijl het fusiebedrijf nog volop bezig was Just Eat en Takeaway.com samen te voegen, kocht het Grubhub voor 6,4 miljard euro. Die aankoop kwam eigenlijk te snel, erkende Groen later in NRC. Maar zo’n kans „heb je eens in de vijftien jaar”. Bovendien was het misschien wel de laatste gelegenheid nog mee te kunnen doen op de Amerikaanse markt. De andere grote Amerikaanse bezorgers, Doordash en UberEats, pasten qua bedrijfsvoering niet bij JET en vanaf nul beginnen in een markt die al zo in de plooi ligt, is volgens Groen een kansloze missie. Aandeelhouders toonden zich van meet af aan kritisch over de aankoop: wilde het bedrijf niet te veel? Aanvankelijk negeerde Groen die zorgen, totdat enkele grote aandeelhouders in het voorjaar van 2022 dreigden in te grijpen. JET besloot daarop zijn Amerikaanse aanwinst weer in de verkoop te doen, tot dusver zonder resultaat. Wat daarbij niet helpt, is dat Grubhub in drie jaar tijd veel terrein heeft verloren aan Doordash en Uber Eats. Was het in 2018 nog marktleider, nu is het de nummer drie. Tegelijkertijd is het voor mogelijke kopers een stuk lastiger geworden kapitaal op te halen voor overnames: door de stijgende rente steken beleggers hun geld liever in bedrijven die nu rendement opleveren dan in een bedrijf dat snel groeit maar vooral verlies lijdt. Voor JET was dat veranderende sentiment in 2022 reden voor een flinke koerswijziging: in plaats van op groei besloot het zich vooral op winstgevendheid te richten. Overal in het bedrijf werd gekeken hoe de kosten lager konden. Onder meer de budgetten voor werving van nieuwe klanten gingen flink omlaag. Vooral in markten waar de concurrentie hevig is, zoals de VS, werd het daardoor lastiger de klandizie op peil te houden. ‘Geen geld verbranden’ Al die inspanningen om de winst te verbeteren hebben effect, zei Groen woensdag. JET verwacht over 2023 een operationeel resultaat van 320 miljoen. Daarmee overtreft het zijn begin vorig jaar gestelde doel aanzienlijk. Overigens komt die winst grotendeels uit West-Europa en het Verenigd Koninkrijk. In de VS probeert de maaltijdbezorger vooral „de bedrijfsvoering te stabiliseren en te zorgen dat we geen geld verbranden”, aldus Groen. Wat daarbij meespeelt, is dat in New York een maximum is gesteld aan de commissie die bezorgbedrijven mogen vragen. Die maatregel kost het bedrijf naar eigen zeggen 100 miljoen dollar per jaar. Groen erkent dat het in zo’n situatie lastig is een onderdeel te verkopen. Over het verkoopproces wil hij alleen kwijt dat JET „actieve gesprekken voert met een aantal kandidaten”. Mocht het tot een akkoord komen, dan lijkt het onwaarschijnlijk dat de overnamesom in de buurt komt van de 6,4 miljard die JET ooit betaalde. Eind 2022 schreef de maaltijdbezorger al eens 3 miljard af op zijn Amerikaanse dochter. NRC
Japaho schreef op 17 januari 2024 15:13 :
[...]
Afscheid van GrubHub. Dan zwarte cijfers schrijven. dat zal nog wel 1 of 2 jaar duren, maar dan pas zie ik de koers weer richting de 20 euro en hoger gaan. Vooralsnog blijft het volatiel en een prooi voor shorters en daghandelaren. Degene die long zitten ondergaan hetzelfde lot als bij Pharming....... Wachten op een PB, of overname geruchten. Voor 2024 zijn de tech en chippers een beter alternatief.
Afscheid GH zou de koers in 1 klap minimaal 30 a 40% hoger zetten denk ik. Maar als GH nog een aantal jaar zo doorgaat met deze krimp dan blijft er swso weinig meer van over. Dan ben je echt een niche speler in de VS. De luis in de pels waarde is dan ook weg. JET had het eerst over een de meest winstgevende food delivery platform op de planeet. Daarna gooide het vooral op de strategische waarde. Maar daar is dus steeds minder van over. Ik weet niet of je je meer zorgen met maken om GH of Jitse zn management stijl.
wiegveld schreef op 17 januari 2024 15:17 :
Amerikaanse dochter blijft bron van zorgen bij maaltijdbezorger Just Eat
...
NRC
Een schikking van een paar 100 miljoen, opheffen/aanpassen NY fee caps en verkoop Grubhub 1-1,5 miljard is wel genoeg. Wel even geduld, maar dan staat er een winstgevend bedrijf met een aanzienlijk hogere beurswaarde..
marktwaarde schreef op 17 januari 2024 15:10 :
[...]
Bedoel het verschil tussen adjusted EBITDA met netto winst. Ik heb dat een keer nagerekend obv het jaarrapport 2022.
afschrijvingen, financiële baten en lasten + other gains and losses is minimaal 400 miljoen.
fx kan er ook nog een flinke hap uit nemen.
Juist 2022. Maar 2023 is geen 2022 . En 2024 is zeker geen 2022. Dus je cijfers kloppen mi niet / gaan behoorlijk mank Echter Met slechte cijfers USA is een zwakke dollar een zegen, kost minder euro's Als de cijfers USA verbeteren / positief worden is een sterker wordende dollar een zegen, is meer euro's Loonstijgingen nemen toe , inflatie neemt af. Gas is 25% goedkoper dan 2 jaar geleden, voedselprijzen kunnen dus ook weer dalen. Eten / boodschappen laten komen is goedkoper dan uit eten gaan etc. Denk aan benzine kosten, parkeer kosten, kosten drankjes, je kan niks drinken als je nog moet rijden. Kan porties bestellen basis hoeveel je eet / delen. Wat over is kan je de volgende dag eten. Je kan eten in de kleding , met de mensen die je uitkiest en in de sfeer die bij je past.
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
CVC Capital Partners
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)